Det ljuva livet! eller hur vardagen blir lyx.

Jag kände att det var dags för en blogg med bättre och vettigare innehåll! Därför kommer jag bjuda mina läsare på mode, inredning, partytrix och en massa annat djupsinnigt ur livet i stora älsklingstuna.(Eskilstuna) =P

Ni kommer få följa mig(Sinita) och mitt liv som främst innehåller min underbara man(walle) och min (nu) tre månaders gamla son(Jack) och våra bravader tillsammans. 
 
Sin's vardagslyx tips: gå ut och gå i minusgraderna tills du fryser arslet av dig, så kommer hemma, en filt och en chokladmuffins kännas som paradiset på jorden. haha.. allt handlar om kontraster.

Walles vardagslyx tips: gå inte med i minusgraderna. =O

Jacks tips: var varm och sov igenom allt.

puss och kram ses på stan, vink och hej forget me ej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0