fina julklappar =)

Ohhh så många fina julklappar vi fick i år. Tråkigt nog så är julen över. Ett år till nästa års julklappskaos ;)

Lilla Jack fick en massa roliga leksaker som han kan ha fram till ett års ålder, kläder som passar i flera månader framöver, matservice med pippi- och mumindalen- motiv. Och det jag tyckte bäst om! En "barbapappa lampa" =) Jack tycker om allt som lyser så den går nog hem redan nu. 

Pappa Walle fick En helt ny stass. Rock i fuskpäls, skinnskor, skinnväska, t-shirts och en massa annat fint.
Min man är värsta hunken och bär upp allt som han klär sig i. =P Han har en kropp som dem flesta killar lägger ner timmar på gymmet för ooch få. hehe.. min man tränar knappt nåt och äter godis varje dag. Och nääää det har inte med åldern att göra! han är 33 om en månad. Han är bara sån, bra gener helt enkelt. =P

Jag/mamma fick också en helt ny stass av min man. Skinntights, nitbälte och topp. Väldigt vågat! han anser att jag har kropp som en supemodell och kan utan tvekan ha det på mig. Jag vet däremot inte riktigt om det stämmer, Vi får väl se?! ;)  Sen fick jag en lampa till köket och en massa husgeråd. Allt en hemmamamma behöver för att överleva. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0