Hollywoodfruar..

Man måste ju bara Älska Maria Montazami från Hollywoodfruar. Sååå blåst men helt underbart fantastisk. Jag tror iaf att det där är en tjej man skulle kunna har riktigt roligt med. =P
 
Hörde ni hennes "lilla tal" (äktenskapslöfte) till hennes man Kamran?! -"tack för att jag får inreda hemmet hur jag vill, jag älskar shopping.. bla bla.. from your goofy wife" perfetkt! Där slog hon huvudet på spiken, den här kvinnan räds inte för att visa vem hon är. Hon är lite beundransvärd måste jag säga, hon är en av få som är sig själv. Gör sig inte till för att passa in, verkar inte inte smartare än hon är, försöker inte hävda sig stup i kvarten.. eller vad tycker ni? =P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0