I'm back!

Har inte haft tid o skriva. Haft fullt upp med lillen, han har varit super dupersjuk och natten mellan fredagen o lördagen fick han sitt första falskakrupp anfall. Både jag o walle var lugna, sjukvårdsrådgivningen bad oss dock att åka upp till akuten för att få det det fastställt. Så 03.00 på natten satte vi oss i bilen o tog världens sömnigaste lilla krabat till akuten för att hälsa på farbror doktor. Besöket var över fort o vi blev hemskickade med lite medicin till lillen. På lördagen blev han allt sämre o igår mådde han riktigt kasst =(. Så idag var vi på besök hos farbror doktor igen. på väg till sjukhuset så piggnar lillen till o väl inne hos doktorn så verkar han friskare än någonsin... hahah... jag kände mig bra dum! försökte förklara att jag inte var en hypokondrisk, stressmorsa utan att han piggnat till på förmiddagen.. mmm.. han trodde mig säkert =P Vi blev hemskickade med en klapp på axlen o liten förklaring om att "barn ofta blir snoriga o hostiga, man behöver inte stressa på grund av det"...
Sen dess har Jack mått toppen (snorig o hostig är han fortfarande men vilket barn är inte det?!?!)


nu ska jag äntligen få vila lite! Jack sover som en prins o jag kan slappna av utan att behöva bevaka varje andetag han tar. =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad skönt att ahn är bättre lille Jack... <3

2010-04-12 @ 17:59:33
URL: http://lildevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0