Trötter..

Oj OJ!! .. är så trött efter gårdagens bravader. Syster o Anders hade 30 års fest i sthlm o vi kom inte till sängs förrän vid 4-tiden. Jag tog första tåget till Eskilstuna imorse så det blev inte mer än 3 timmars sömn.
Jack fick för första gången (under vaket tillstånd) vara med sin mormor. Det var riktigt jobbigt att lämna honom för jag förstod att han skulle bli ledsen. Men enligt mamma så gick det ändå rätt bra o han grät inte så himla länge. Men jag skyndade hem imorse, småsprang tilll och med från stationen. =P ohhh.. jag hade saknat min son =( första natten utan honom. Det var iaf underbart att se hans leende när jag steg innanför dörren imorse.

=)

Nu blir det mys med Walle <3



På tåget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0