"Vi är föräldrarna som gör precis som vi vill med våra små solstrålar" =)

Jag o lillplutten tog en sväng till stan o träffade Andjela på kaka idag. Jack var som vanligt super nyfiken på det mesta o försökte överröstra den höga ljudnivån som var där. =P Jag har själv alltid haft svårt för mammor o pappor som tränger in sig på trånga fik med sina tio barn o femton barnvagnar. De(föräldrarna) har noll respekt för resten av människorna som är barnlösa o sitter där o försöker få lite lugn o ro o kanske möjligtvis en trevlig stund med sina vänner.. De låter Barnen skrika rätt ut, drälla, stpringa runt, tjoa o heja, allt för att störa. =P Det här fenomenet inträffar oftast i större städer som Stockholm (där är det faktiskt rätt vanligt). Kaka är iaf ett väldigt litet fik med få platser o inte det minsta inbjudande till småbarnsfamiljer. Det sket jag i idag o tryckte in min vagn mellan alla stolar o lät Jack vara precis så underbart högljudd som han är =P
 
Självklart försökte jag ta hänsyn till resten av gästerna o försökte därför läsa av deras ansiktsuttryck om irritation uppstod. Det tyckte jag mig inte se så vi satt kvar ett bra tag. =P

hehe

 


Kommentarer
Postat av: Nelias mamma

Dax för öppna förskolan nån dag kanske...?

2010-04-08 @ 07:17:06
URL: http://lildevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0