BOKREA!!

Nu har bokrean startat igång. Det är hysteri hos alla bokhandlar. Folk försöker vara kulturella o köper på sig böcker som de aldrig ens visat intresse för tidigare. En massa inbundet skit! o det slutar med att böckerna står o samlar damm i bokhyllan o är enbart inköpta för syns skull. Jaaa är det inte så det ser ut? Rätta mig om jag har fel. =P Vad gör man inte för att verka vara lite intellektuell och en bokmal utav dess like?

Men för er som verkligen gillar böcker o bra läsning ska nog ta en tur till bokhandeln o se vad de har att erbjuda! O alla föröldrar borde passa på o köpa billiga barnböcker till era små. Ju fler böcker desto mer variation blir det för er. Barnen bryr sig inte men jag kan tänka mig att föräldrarna blir lite smått uttråkade på o läsa om samma bok gång på gång. =P

Sinitas boktips från rean:

den här kan man köpa bara för att framsidan är snygg... kan säkert vara underhållande oxå. har man riktigt tråkigt någon dag så kan man ju börja avlyssnandet av låtarna. =P
den här bokan är galet bra!! o den är i pocket också =P passa på! billigare än någonsin. Den kan ju vara bra?! har läst hennes andra böcker o dem gillade jag =)

sinitas tips: shoppa reaböcker på nätet!! www.adlibris.com Så slipper ni trängas i affärerna.


Kommentarer
Postat av: Fia

Näe du, här låtsas vi inte vara kulturella iller intellektuella! Jag är en bokmal så det skriker om det! And damn proud of it! ;) En som inte gillar det är min kära sambo som inte tycker det är lika kul att varje natt vakna med lampan tänd o behöva sträcka sig till min sida för att släcka bara för att jag somnar strax efter jag börjat läsa! ;)

2010-03-04 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0