I just don't know what to do with myself....

Jaaa vad ska man göra i framtiden? Är inte superpepp på att gå tillbaka till samres efter mammaledigheten. Finns egentligen bara två alternativ o det är antingen att söka nytt jobb eller börja utbilda sig. Lättare sagt än gjort. Få jobb i Eskilstuna är inte det lättaste och börja studera tänker jag inte göra om jag inte är hundra på utbildningen. Det är där problemet ligger, vet inte vad jag ska läsa? o vad har eskilstuna att erbjuda? Kan ju inte flytta till en annan stad nu när vi har barn. Näää det krävs en ordentlig funderare.

??!!! =P


Kommentarer
Postat av: Melissa

Njut av mamma ledigheten. Du hinner fundera...

Samres ligger iaf. nära hemmet:-) Annars blir det nåt annat, du fixar det mesta min sötnos....

2010-02-22 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0