Mat, mat och mera mat!

Sitter och proppar i mig mat nu! Har ju inte haft en väldans aptit under mina magsjuka dagar så jag var rädd att mjölken skulle börja sina för lillen. Så nu äts och dricks det i massor. Jag är fortfarande svag dock =( vätskebrist så heter duga! Det är en ond cirkel det här, all näring jag får i mig går över i bröstmjölken och det slutar med att jag står där lika trött och utmattad som innan.

Walle mår bättre nu! han är till och med ute och slirar idag. Skönt!

Nu har man fått känna på det "ljuva" familjelivet =P Blir en sjuk så åker resten med på samma tåg. Vi har tagit hand om varandra, om Jack!, trots att man knappt haft energi för att ta hand om sig själv men det går. Man orkar mer än vad man tror. När det här är över åker vi en tur till syster och Anders i sthlm. Tror vi är redo för tågåkandet nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0