o så var vi tre..

tre sjuka i vinterkräksjukan.. Lilla plutten mår dåligt=( det är ju inget allvarligt men jobbigt är det. Ammar lika ofta som när han var nyfödd (i stort sett hela tiden) o det kommer ut nästan lika fort som han fått det i sig. Vi trugar också i honom resorb med jämna mellanrum. Walle ligger utslagen på soffan och jag klarar knappt av att stå upp men någon av oss måste ta hand om Jack och som det ser ut just nu så får det bli jag för jag mår betydligt mycket bättre än Walle.


Ska iväg o handla mat nu, måste äta något! o laga mat orkar jag verkligen inte. Vi uppskattar all hjälp vi kan få, är det någon som känner sig manad o komma till sjukstugan ett tag?!? ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nej usch fy vad hemskt! Krya på er era stackare :( :/ Puss och Kram med kärlek <3

2010-02-10 @ 16:47:43
Postat av: Anna

Jag är ledig imorgon och kan handla eller fixa andra ärenden imorgon om ni behöver hjälp. Säg bara till! Kram

2010-02-10 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0