på bättringsvägen..

Allt är precis som det ska nu, jag mår äntligen bättre och aptiten börjar sakta komma tillbaka. Känns skönt! =) Usch vad dåligt jag mått. Inatt var faktiskt första natten på fem månader som jag sovit riktigt djupt. 
Eftersom att jag inte var helt återställd bestämde jag mig för att sova på soffan i vardagsrummet utifall jag hade behövt göra ett och annat toabesök(vilket jag inte behövde). Walle fick i sin tur böka och stöka med Jack när han vaknade till och jag fick mig en ordentlig prinsess sömn helt ostörd.

Ser  fortfarande ut som skit dock ;) men ett par dagars vila till, en massa mat och lite smink kommer göra susen. Eller ja! åtminstone göra det bättre.

by bye


Kommentarer
Postat av: Melissa

Skönt att du mår lite bättre. Älskar dig!

Puss, Mamma

2010-02-09 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0