vad hände med no 7 egentligen?

Jag är 25 år och har redan stora fåror kring ögonen. Min första rynka uppenbarade sig lagom till min 20-års dag. Är inte det lite väl tidigt? Ska man inte få bil mer än 20 innan förruttnelsen börjar?!? haha sorgligt men sant. Självklart så har jag provat alla olika mirakelkrämer o jag kommer ihåg att jag vid en tidpunkt provade no 7. Har dock inget minne av att den gav några större resultat. Är det någon av er som tyckte att den fungerade? Eller var det bara jag som gick på deras urusla försäljningsknep?

Det var iallafall en produkt som var oerhört omtalad för ett par år sedan. Ser alla 10 år yngre ut nu eller gjorde ni som jag? Beställde hem den, använde den flitigt i ett par månader, insåg att du blivit totalt lurad, återvände till användandet av era precis lika bra (om inte bättre) och hälften så billiga krämer. 

Jag är lättövertalad! bevisa motsatsen så kanske jag blir en trogen kund till No 7 =P

 

Sin´s tips: Drick mycket vatten!! Skönhet kommer inifrån ;)


Kommentarer
Postat av: Siskosi

Äsch, sluta klaga finnen. Själv har jag haft rynkor kring ögonen sen jag var 5 tydligen hade jag en potatisnäsa också enligt mina syskon. Jag har också no7, funkar inte eller så är det för att jag aldrig använder det:-)

2010-02-03 @ 17:41:35
Postat av: Mamsen

Men vad säger ni mina kära barn? Jag har också nr.7 och se vad vacker och "skrynkelfri" man blir:-)

2010-02-10 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0