mattjakt!

är på jakt efter en ny matta till vardagsrummet. O det är inte lätt! har sprungit i flera olika affärer, köpte hem en röd/orange från mio. Mattan var skit snygg och så va den på rea men den passade verkligen inte all in i vårt vardagsrum. Så 30 minuter senare åkte vi tillbaka med den och jag är fortfarande mattlös. Det är svårt o hitta rätt färg och form som ska passa in med resten av möblerna. Har t.o.m gått så långt att jag börjat fundera på och byta ut tv-bänken för och göra mattjakten lättare. Egentligen skulle jag inte bry mig så mycket om mattorna var lite billigare men man kastar ju inte ut 3-4000 på något som man gillar så där?!!  =P Det gör iallafall inte jag. Så jakten fortsätter. 

Är det någon som har sett en snygg grön matta (vi konstatera att röd och orange inte alls passar med vårt golv) eller någon annan rolig färg (inte blå, lila, gul, rosa, svart eller vit för det vill inte walle ha) så kan ni ju gärna tipsa mig om det! =)

??!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0