Räkningar räkningar..

Då var man pank igen!! =( Jaja så är det, jag är mästare på o slösa alla pengarna första dagarna. Ska man leva på nåt resten av månaden också? Nääää!! Nu snålar man fram till nästa utbetalning eller så frågar man snällt sin kära make om man får låna hans visakort. =P hahaha.. nä då det händer ytterst sällan.
för den delen lever han på studiebidrag och studielån, men han är bra mycket bättre på o spara än vad jag är.
så länge han har snus så är han nöjd.

Förresten så har vi haft två lyckade nätter med bums. Han har sovit som en prins o vaknat skaplig tid på morgonen. Nu gäller det bara att JAG ställer om mig o ändrar dygnsrytm. Lättare sagt än gjort, det är antingen dygnsrytmen som är bort mot väggarna eller så har jag extremt svårt o slappna av o komma till ro. så fort jag går o lägger mig börjar jag fundera på vad som ska göras dagen därpå eller vad som hänt under dagen som varit. Jag kan hålla på i timmar.. Jag spinner vidare så oerhört långt att till och med jag blir förvirrad till slut. ;) Jaa man har en hel del o tänka på!

Nä nu måste jag väcka lillgrabben sen blir det bakning till 33-års kalaset som vi ska ha idag! =)

hej svejs lingon fejs. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0