Vardagsmys..

Idag har hela familjen lunchat på världens mest barnvänliga reaturang o den ligger i E-tuna,"Flanör", Stället är så stort att den rymmer två forbollslag, tre skolklasser alla andra lunchtokiga gäster och ändå sitter man inte på varandra där inne. Inte nog med att man får sitta ifred där, det är sjukt billigt jämfört med andra ställen, man får en massa mat och salladsbuffe ingår. =) något jag varmt kan rekommerndera till alla som inte känner för och höra vad X och Y har planerat för sommarsemester 2010. Man har ju redan sitt och tänka på.. =P

Jag har från början varit lite antiamning på allmänna platser (inte för att jag tycker det är äckligt eller opassande utan jag har bara tyckt det har varit lite jobbigt) men inte idag!! Jag gjorde det! Ibland har nöden ingen lag. Jack var mätt och nöjd efteråt och somnade bums i vagnen, vi fick fortsätta strosa runt och mysa lite på stan och det shoppades en hel del söta kläder till lillen.

Idag har vi förresten försökt bryta hans dygnsrytm, förhoppningsvis blir det inget disco under vargtimmarna. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0