Ångest!!!!

oooohhhhh jag har en sådan förfärlig ångest! Jag har under flera månaders tid gett min son kiwi till både efterrätt o mellis emellanåt. Han har alltig reagerat lite konstigt o på senare dagar grimaserat när han fått en kiwibit i munnen. Både jag o Walle har tittat frågande på varandra o undrat varför Jack reagerar som han gör. För några dagar sen slog det mig vad det var som gjorde det. Han har ju tandsprickning!, öppna sår i munnen o det svider väl när han får in den syrliga kiwijuicen i munnen. USCH!! jag kan inte släppa den otäcka känslan av att jag gett något till min son som gjort att han fått ont. Fy!!! ångesten bara väller över mig..  

Från o med nu kör vi bara neutrala frukter. Det har blivit en massa banan de senaste dagarna o det kommer fortsätta till den dagen alla tänderna är ute. =P

Jag kan inte fatta att jag varit så trög!!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0