då sitter man här inne...

då sitter man här igen, på jobbet, medans solen skiner där ute. AC:n pajade igår så nu har vi 40 grader här inne med datorer som alstrar värme. Underbart! Det är faktiskt väldigt komiskt. Samma sak händer varje år men ändå lyckas man inte förhindra det till nästkommande år. Stiger temperaturen över 25 grader utomhus då vet vi att snart är det dags. Det handlar om timmar ibland minuter innan luften förvandlas till en kvalmig bunker. Trots att de inte lyckas förhindra det så har de åtminstone förberett sig för "katastrofen". Det står fem stora, stolta, vita fläktar o bara väntra på att få sättas igång. De placeras ut i olika delar av lokalen o surras igång efter tycke o smak.

jaaaa ni.. nu jobbas det så det räcker o blir över o ändå jobbar jag inte mer än 75 procent. skulle inte kunna tänka mig mer jobb som det ser ut just nu. Vill inte missa Jacks första år bara för ett par, tre tusen extra i månaden. Pengar är värt NADA!

Kommentarer
Postat av: Sa

Hej Sinoja!! ;) Kan inte du skicka över bilden till mej när jag har mina mongo briller på mig. Råkade radera mina. haha ha de puss o kram!

2010-06-24 @ 12:19:19
URL: http://sandravl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0