Party party..

Andjela o Adam hade inflyttnigsfest i lördags. =) Jag söp till för första gången på nästan 2 år. Jag visade stolt upp min tomma vinflaska ett par gånger under kvällens gång =P

Jag passade på att låna en bok till Walle mitt all dimma (jag var lite onykter). Jag tyckte så synd om honom att han var tvungen att stanna hemma så som plåster på såren får han en lånad bok! Det är en gammal klassiker som Adam kom fram till att Walle skulle gilla efter min mumlande förklaring om vilken slags typ han är.. hahah.... Efter första meningen kunde han konstatera att den är bra!



Kommentarer
Postat av: Anna

Synd att jag missade det här! Men det finns en ny chans att tömma flaskan? ;) Anders och jag är hemma nästa helg och lördagen den 12:e blir de utgång. Vore superkul om både du och Walle kan komma.

Om inte hela tiden, så en liten stund...



2010-06-03 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0