vita ben..

jag måste ha de blekaste benen i hela Eskilstuna. Det är knappt att man vågar sig ut med shorts på. Jag bländar folk med mina vita spiror. Men sen tänkte jag ju på det faktum att om jag aldrig blottar benen så får de heller aldrig färg. Så idag åkte shortsen på o jag har suttit ute större delar av dagen o de är precis lika bleka som de var imorse. Man kan inte ens skymta en gnutta färg. =P Så är det väl helt enkelt att vara blondin, scandinaviskt blek o lite lättfråknig. Likblek på vintrarna o grisrosa på somrarna. =P


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet hur det känns! Och toppa det hela med ett par icke-smala ben. Enough said.

2010-06-03 @ 22:40:11
Postat av: Sandra

hahaha ja vet hur de är.. Det är därför de är sååå bra med BUS krämer..;) haha

2010-06-04 @ 12:10:31
URL: http://sandravl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0