Film

Såg på "Bröllopsfotografen" igår. Den rekommenderar jag varmt! Kjell Bergkvist Great as always =P 

Idag tänkte jag hyra "luftslottet som sprängdes". Har man sett de två första så måste man ju även se den sista. Trots att jag inte kunde förmå mig att läsa klart boken. Det blev alldeles för mycket superkvinna över "lisbeth Salander". Så jag vet faktiskt inte hur trilogin slutar. Hoppas filmen förmedlar en annan känsla än boken.

Ett måste är "Alice i underlandet". Den vias på bio nu och det vore ju toppen att få se den i 3D. Tyvärr visar inte lilla Älsklingstuna i det formatet så vill man "piffa" till det får man ta sig till Sthlm. vilket jag abslout kommer att göra för att få se den. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0