Fuldagar =(

Har ni också fuldagar? Dagar då allt är rent ut sagt förjävligt. Inga kläder sitter snyggt på, håret ser gräsligt ut, när man sminkar sig för att försöka piffa till sig lite ser man ut som en prostituerad redo för malmskillnadsgatan. allt blir bara fel!! Jag har iaf en sådan dag idag! eller jaa jag har haft det i ett par dagar nu. Inget blir bra =( Det går till och med så långt att man börjar tro att det verkligen är fel storlek, färg eller passform på alla kläder och det man gör då är att köpa på sig en massa nya oufits för att rätta till problemet. Det gjorde jag igår! Tänker inte ens försöka idag.. Så jag nöjer mig med en mjukisbyxdag, osminkad och okammat hår. =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0