High five för juicepress!

Lånade mammas juicepress och har blandat mig en tiotal olika fruktdrinkar idag =P Så fort jag känner mig lite törstig åker frukten ned i pressen. Min favorit hittills är morot/apelsin/äpple. "Yummy in my tummy" Från och med nu är det slut med allt färdigblandat skit som BRAVO, MER eller festis och in kommer "au natural" drinkar. 

Det finns nog en hel del bra pressar att välja mellan, Den jag har lånat ser ut o vara från tidigt 80-tal, men man ska inte låta sig luras av utseendet. Den är helt fantastiskt toppen och får tio av tio poäng. 

Den här sköningen finns att köpa för ca 2000 kronor hos diverse elektronik butiker

 Här är den jag använder nu ;) Är lite alienlik med den gör verkligen underverk.









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0