Skitväggar!

Walle o jag fick den geniala idén att vi ska sätta upp han gitarrer på väggen. Tänkte att det var en bra idé nu när lillplutten snart börjar krypa o sen slipper man tänka på tavlor.
Men icke sa nicke!
 Väggen vi tänkt sätta upp dem på är en "lekarvägg" (eller vad man nu kallar det) Så fort man skruvar in någonting så smulas hela väggen sönder och hålet man påbörjade med skruven blir bara större o större.
Är så trött på dessa dåliga väggar. Nu tänkte vi ta till professionell hjälp!
I förra lägenheten vi gav oss på en sån vägg slutade i katastrof.
Det blev decimeter stora krater som prydde väggarna och ett par löst uppsatta hyllor.

Är det någon som vet hur man ska gå till väga för att få det att funka???


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vet svaret! Ni måste ha en speciell plugg, den fäller ut sig efter man fäst den! (Jag borde veta vad den heter eftersom jag nyss hade prov om just dessa skruvar o pluggar, men icke!) Lycka till!

2010-03-07 @ 11:36:57
Postat av: Froken J

Fråga Ukki, han vet. Man ska ha i ngn massa som sväller och stelnar, sen kan man borra.

puss

2010-03-07 @ 14:53:01
URL: http://frokenfreckle.blogspot.com
Postat av: Mamsen

Ring pappa!

2010-03-09 @ 00:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0