träning.

Glöm mina tidigare inlägg om träning! tänker säga upp mitt medlemsskap på forever nu! Har varken tid eller ork för det + att det är ett superdyrt gym och jag som knappt gått dit sen Jack föddes. Kommer istället börja dansa någonstans och springa ute så fort vädret blir lite bättre.
Känns sjävklart lite tråkigt men det är en onödig utgift just nu =(

Sin's tips: Funderar ni på att börja träna någonstans seriöst och vill kombinera styrketräning med motionspass så rekommenderar jag varmt Forever i Eskilstuna! visst att det kostar men utnyttjar man det åtminstone ett par gånger i veckan så är det definitivt värt varenda krona.




Kommentarer
Postat av: johannis

Haha, i know the feeling! Jag betalade 100 dollar i manaden till ett gym i 9 manader och jag var dar typ... 5 ganger max. Men nu har jag antligen tagit mej i kragen igen! Men du kan ju vara lugn, med din super kropp behover la inte du ga till gymmet :-)

2010-03-10 @ 19:03:15
URL: http://botchows.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0