Dykning..

På lördag ska jag o Walle provdyka ute i magsjön tillsammans med dykcenter. Nervöst!! =/ Hoppas verkligen att vädret klarnar upp o att vi åtminstone får lite sol. Vi kommer visserligen ha på oss dykardräkter men jag som vanligtvis är så frusen kommer med all sannolikhet sitta o huttra o hacka tänder, invirad i en filt någonstans där blåsten inte kan nå mig. 

Vad säger jag!? Jag kommer provdyka! Walle följer bara med som mentalt stöd. Han kan ju redan det där med dykning.. Han skulle eventuellt testa sin egen utrustning o möjligtvis hålla mig i handen så jag inte svimmar av nervositet. =P Jack hakar självklart också på. Vad vi ska göra av honom medan vi är i vattnet är fortfarande oklart?!?! Någon som har en idé?   ;)

 (Det är inte jag på bilden, Eller någon annan jag känner. googlade fram en trevlig bild på en okänd dykare) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0