idag har jag spikat..

..upp de vita ramarna som stod o skräpade i ett hörn i vardagsrummet. Det tog ett halvår för mig att klura ut var jag skulle hänga upp dem, nu tar det väl ytterligare ett halvår att komma på vilka bilder som jag ska ha i. Jajamensan! jag har hängt upp tavelramarna utan bilder. Just nu står det "RIBBA" på ett grått underlag o med det kan ni säkert alla lista ut att dem kommer från IKEA =P billigt o bra! =D

Väggmeddelandet från min kära make "God morgon! jag älskar dig" har jag självklart inte försökt dölja. Jag har hängt ramarna runt det o kom på den briljanta ideen att köpa ytterligare en tavelram o rama in texten så även det blir som en tavla. =P Jag är så BRA! =)

Får se om det får godkänt från Walle isåfall kommer det ut bilder snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0