Sooool!

Medan de flesta jobbar sitter jag ute i parken o njuter av det underbara vädret som dragit över Swe. =P Ni behöver dock inte avundas så länge.. Börjar jobba den 24:e o kommer jobba hela sommaren. Somliga kommer ha semester o njuta av sommarvädret medan jag sitter inne på ett kontor där ac:n med all sannolikhet kommer paja så fort temperaturen utomhus stiger över 25 grader. Det händer varje år o jag har svårt att tro att det kommer ske några undantag bara för att jag bestämt mig för att jobba under sommaren... Så istället för sola o bada kommer jag sitta o svettas inne i ett kvavt rum med datorer som alstrar värme. =P peppigt va?!?! 

Njuuut är mitt råd! Jag njuter nu! =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0