We're stuck..

.. i filmträsket. Antar att "fredagsmyset" består av film o godis för de flesta när man har småbarn. Jag trivs som fisken i vattnet iaf. Har inte några direkta behov av att gå ut o skaka på rumpan på något dansgolv i Eskilstuna o alkoholdrickandet medför bara en fruktansvärd baksmälla. Ser självklart fram emot en trevlig ,"barnfri", stund med min man. =P  

Igår såg vi "Avatar" (jag vet att alla andra redan sett den men ändå) ooohh vad den var mysig. Man kunde riktigt drömma sig bort i planeten "Pandora".  För er som inte har sett den stick iväg o hyr den på en gång! Strunta i utgång, för ni kommer ändå ha lika tråkigt som vanligt, o sätt er framför tv:n o mumsa på något gott o njut av en nästan tre timmar lång film. Det är iaf mitt fredagstips till er! =P



Ikväll ska vi se "The Imaginarium of Doctor Parnassus". En massa bra skådisar o Heath Ledgers sista film. Även det är en film för drömmare.



Trevlig fredagkväll allihopa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0